ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΔΙΟΓΚΩΝΩΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. ΤΑ ΜΙΣΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΑΦΕΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΕΛΟΣ.

Posted: Μαρτίου 13, 2013 in Ανακοινώσεις Ταξικού Μετώπου

Τα προβλήματα για τους εργαζόμενους στο δίκτυο δυστυχώς συνεχώς μεγεθύνονται. Είχαμε αναφερθεί σε αυτά και σε παλαιότερη ανακοίνωση μας τώρα όμως τα ζητήματα τίθενται με τον πιο έντονο και κρίσιμο τρόπο από τα πράγματα. Η διοίκηση με μισόλογα και υπαινιγμούς δεν απαντά συνειδητά στις ανησυχίες των εργαζόμενων στην λειτουργία και ειδικά στους Υπεύθυνους Σταθμών.

Παραθέτουμε ορισμένα από τα προβλήματα τα οποία όμως απαιτούν άμεση δράση από την μεριά του σωματείου διαφορετικά οι εξελίξεις θα μας ξεπεράσουν όπως έγινε με την περιγραφή θέσης των ΥΣ στο πρώτο οργανόγραμμα.

Συγκεκριμένα: πως θα καλυφθούν τα κενά στο πρόγραμμα των σταθμαρχών; Οι απολύσεις το 2010, οι μετατάξεις και λοιπές αποχωρήσεις προσωπικού καθιστούν επιτακτική ανάγκη την πραγματοποίηση προσλήψεων. Θεωρούμε ότι μόνη λύση αποτελεί η ενίσχυση του προσωπικού. Επιτέλους ξεκαθαρίστε τι προβλέψεις υπάρχουν για τους καινούργιους σταθμούς; Πως θα στελεχωθούν; Ισχύουν οι φήμες ότι ο πρόεδρος είπε ότι τα προβλήματα με τις ελλείψεις θα τα λύσει το οργανόγραμμα στο οποίο θα προβλέπεται ο αριθμός των ΥΣ; Αν ναι ποιος θα ορίσει αυτόν τον αριθμό; Τι θα κάνει το σωματείο εάν ο αριθμός προβλεφθεί στα 5,2 ή στα 5,5 άτομα ανά σταθμό όπως έχει ξαναγίνει στο παρελθόν; Εάν όντως περιμένουν το οργανόγραμμα για να κατεβάσουν υποχρεωτικά κόσμο στο δίκτυο, τότε γιατί δεν έχει βγει ούτε μία πρόσκληση ενδιαφέροντος για ΥΣ; Αυτό αποδεικνύει ότι το οργανόγραμμα αποτελεί πρόσχημα και μια καλή ευκαιρία ώστε να απαξιωθεί η θέση του ΥΣ και να μειωθεί το προσωπικό. Ισχύει ότι ειπώθηκε πως αν δεν βγαίνει το πρόγραμμα η εταιρία θα προβεί σε μείωση έργου; Αν ναι τι σημαίνει αυτό; Κατάργηση νυχτερινών, ένας ΥΣ για δυο ή παραπάνω σταθμούς ή μήπως η αρχή του τέλους για την θέση; Με τα υπάρχοντα κενά είναι προφανές ότι όχι άδειες δεν βγαίνουν αλλά ούτε οι αναρρωτικές δεν καλύπτονται. Όμως γίνεται προφανές ότι το ζήτημα ξεπερνά το πρόβλημα με τις άδειες και αφορά την ίδια την φύση της εργασίας μας. Θεωρούμε ότι η δομή του δικτύου αλλάζει και οι αλλαγές γίνονται εις βάρος των εργαζόμενων.

Επίσης αναφέρουμε για μια ακόμη φορά ότι ο ΥΣ βρίσκεται εκτεθειμένος σε κάθε λογής κινδύνους λόγω της συνεχούς τριβής με τους επιβάτες, από θέματα υγιεινής, σωματικής ασφάλειας και βέβαια νομικής προστασίας. Είναι προφανές για εμάς ότι ο ΥΣ καθώς έρχεται σε καθημερινή επαφή με τους επιβάτες είναι από τους πιο εύκολους στόχους τόσο για τον “αγανακτισμένο” επιβάτη που θέλει να κάνει μήνυση όσο και για την διοίκηση η οποία με χαρακτηριστική ευκολία θα κατηγορήσει τον ΥΣ για τις δικές τις παραβλέψεις σχετικά με τις διαδικασίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι όλες οι διαδικασίες όπου εμπλέκονται χρήματα είναι διάτρητες. Συνάδελφοί μας στους δύσκολους αυτούς καιρούς αγωνιούν για την δουλειά τους λόγω νομικών κυρώσεων που έχουν επιβαρυνθεί ή κινδυνεύουν εξαιτίας των ανεπαρκών διαδικασιών και της ευκολίας της διοίκησης να μεταβιβάζει όλες τις ευθύνες σε αυτούς.

Κλείνοντας τονίζουμε ότι κύριες αιτίες της διάσπασης και φυγόκεντρων τάσεων που τόσο απασχολούν τα σωματεία σύμφωνα με τις ανακοινώσεις τους, αποτελούν οι ανεπιβεβαίωτες φήμες που κατά καιρούς κυκλοφορούν στο δίκτυο, η αίσθηση ανασφάλειας και ελλιπούς προστασίας καθώς η απραξία των σωματείων. Αν τα ΔΣ των σωματείων επιλέγουν να χρησιμοποιούν τη δικαιολογία της επίταξης ώστε να μην ξανακάνουν απεργία να μας το πουν, να δούμε και εμείς τι θα κάνουμε. Σωματείο που δεν κάνει απεργία δεν νοείται. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρειάζονται άμεση συλλογική δράση και ξεκάθαρες κουβέντες. Βαρεθήκαμε τις ανακοινώσεις με υπονοούμενα και ασυναρτησίες. Βαρεθήκαμε τις ανακοινώσεις για το πόσο καλό πρόεδρο έχει το ΣΕΛΜΑ, τις δήθεν βαρύγδουπες,δήθεν “αγωνιστικές” και κωδικοποιημένες ανακοινώσεις γεμάτες “κρυφά” νοήματα και υπονοούμενα του ΣΗΕΚ, που επί της ουσίας όμως δεν λένε τίποτα, τις αχτύπητες προσφορές για ποδοσφαιρικούς αγώνες και συμβολαίων για κινητά. Αφήστε στην άκρη τις παρασκηνιακές διαμάχες ισχύος μεταξύ σωματείων και εργατοπατέρων καριέρας και αναλάβετε δράση! Αλλιώς ρίχνετε κι εσείς νερό στο μύλο της διάσπασης όπου το ένα τμήμα κατηγορεί το άλλο, η λειτουργία τα γραφεία και πάει λέγοντας λες και φταίει ο συνάδελφος για τα προβλήματα του κάθε κλάδου.

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στους ΧΩΡΟΥΣ του ΜΕΤΡΟ

«ΤΑΞΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ»

http://taxikometopo.wordpress.com

taxikometopo@gmail.com

About these ads

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s