ΚΕΙΜΕΝΟ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Posted: Νοέμβριος 14, 2013 in Ανακοινώσεις Σωματείων / Εργατικών Συλλογικοτήτων / Πρωτοβουλιών

Στην εύφορη κοιλάδα των υποσχέσεων πολλοί πέθαναν από την πείνα…

Για την ιστορία, τη Δευτέρα 4-11-2013 έγινε δράση διαμαρτυρίας-κατάληψης  στο πολιτικό γραφείο του υπουργού παιδείας  Αρβανιτόπουλου. Πρώτη φορά, από τη μεταπολίτευση και μετά, εργαζόμενοι-διαμαρτυρόμενοι πραγματοποιούν δράση σε πολιτικό γραφείο υπουργού εν ενεργεία και καλούν σε συνέντευξη τύπου (http://left.gr/news/symvoliki-katalipsi-sto-grafeio-toy-k-arvanitopoyloy-apo-kathigites-se-diathesimotita).   Η αποφασιστικότητα και ο σχεδιασμός πήγε παρά πολύ καλά. Δεκάδες συνάδελφοι έκαναν το βήμα, πέρα από τα όρια της αστικής–συνδικαλιστικής νομιμότητας, στη λογική να δημοσιοποιήσουν το δίκιο, να σπάσουν τη χούντα των ΜΜΕ. Από τον καναπέ στην κατάληψη ένα τσιγάρο δρόμος, με τα όρια της  δημοσιοποίησης περιορισμένα. Ο εθνοσωτήρας υπουργός (ο κατηγορούμενος ως εγκληματίας γραφείου -σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό νομικό πολιτισμό- για την υπογραφή που έβαλε και μας έβγαλε σε διαθεσιμότητα-απόλυση), κοινωνιολόγος στο επάγγελμα, καθηγητής πανεπιστήμιου γαρ, δε βγαίνει στο γυαλί, στα μέσα, ούτε καν  στην ΟΛΜΕ˙ γνωρίζει πάρα πολύ καλά τη διαχείριση των ΜΜΕ, προσέχοντας τις κακοτοπιές. Δε θέλει με τίποτα να έχει την τύχη των Αρσένη-Γιαννάκου-Διαμαντοπούλου. Το απρόβλεπτο και ανορθόδοξο της δικής μας δράσης-σκέψης είναι σε θέση να βάλει φωτιά στα επικοινωνιακά επιτελεία, τους μισθωτούς-αποσπασμένους συμβούλους, όλες αυτές τις λέρες που τον πλαισιώνουν, αντικαθιστούν, εκπροσωπούν εξωθεσμικά στη διοικητική πυραμίδα του υπουργείου (ένα απλό googlarisma είναι αποκαλυπτικό για το ποιόν, το ήθος, τη διαχείριση ΜΚΟ, εταιρειών δημοσκοπήσεων, και πάει λέγοντας…)

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΛΕΡΑ*

ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΓΑΛΕΡΑ

Αυτή τη λέρα  επικεφαλής όλης της διοικητικής πυραμίδας -οι  Κυριαζής και Γκλαβάς προσοχή μπροστά του- πάνω από τέσσερις ώρες μας παραμύθιαζε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε με τη γραφειοκρατία του υπουργείου και τη δυστοκία επικοινωνίας με τα άλλα υπουργεία (λες και διαπραγματεύεται με άλλες κυβερνήσεις, εχθρικών χωρών). Όλα αυτά παρουσιάζοντας χαρτιά και κουνώντας τα με πάθος ως καλός παραμυθάς (γνωστή γκεμπελίστικη μέθοδος: έχω χαρτιά, μιλώ με στοιχεία – έχουν πέραση αυτά στο πόπολο, έτσι μας αντιμετωπίζουν). Είναι αυτός που καταφέρνει το στόχο του,  να γίνουν πιστευτά τα παραμύθια του. Γι’ αυτό άλλωστε  μισθοδοτείται θεσμικά – εξωθεσμικά.

ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΠΑΡΑΜΥΘΑΣ

 Αυτός ο φέρελπις νέος είναι ο άνθρωπος μας, είναι αυτός που τόσο έχει κοπιάσει, έχει βγάλει τόση δουλειά, έχει παλέψει με το τέρας της γραφειοκρατίας που τόσο καλά και πειθήνια υπηρετεί, είναι αυτός που με μεγάλο κόπο έβγαλε τις 925 θέσεις, τις 200 με τα δεύτερα πτυχία, τις 325 θέσεις διοικητικού (που έγιναν 199). Είναι αυτός που μας συμβούλεψε πώς θα …κοροϊδεύουμε την τρόικα, πώς θα διαμορφώνουμε τα αιτήματα, πώς θα τα διεκδικούμε. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ   ΜΑΣ. Μαζί με όλους αυτούς που προσπαθούν για το καλό μας,  που ζητούν να τους αναθέσουμε τη λύση των δικών μας προβλημάτων (δημοσιογράφους, επαγγελματίες πολιτικούς-συνδικαλιστές, σωτήρες εν γένει), όλους αυτούς που σε κάθε ευκαιρία κατηγορούν, αναπαράγουν τη θεωρία του καναπέ του βολεψάκια, είναι όλοι αυτοί που σε καλούν να τους ψηφίσεις, να τους αναθέσεις την προσπάθεια της επίλυσης των προβλημάτων. Η εντολή που πήρε από τον υπουργό -να καθαρίσει γι’ αυτόν, εξετελέσθη.  Έκανε φιλότιμες προσπάθειες επί τετραώρου να πείσει για το πόσο καλός είναι ο υπουργός, “ΑΛΛΟ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΚΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ”, δε βγαίνουν οι αριθμοί για τους υπόλοιπους 665 και παραμένουν σε εκκρεμότητα, ενώ όλοι υπόλοιποι “ΕΤΑΧΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ” -από την παλιά ελληνική ταινία.

 Πρέπει, όχι να τους κατηγορούμε για τη θέση στην οποία μας έχουν φέρει, αλλά να τους …στηρίξουμε στο τιτάνιο έργο που κάνουν για να μας επαναπροσλάβουν, αφού εδώ και τρεις μήνες μας έχουν στη διαθεσιμότητα-απόλυση.  

Ο σουρεαλισμός σε όλο του το μεγαλείο

Την Τρίτη 5/11, στην πολύωρη συνάντηση δεκάδων εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα με τον κ. Λάσκαρη στο αμφιθέατρο του ΥΠΑΙΘ, παρουσία των κυρίων Κυριαζή και Γκλαβά, εξελίχτηκαν απείρου κάλλους διάλογοι. (Σημείωση: Αρκετοί συνάδελφοι  που δε συμμετείχαν όλο αυτό το διάστημα σε κάποιου είδους κινηματική διαδικασία και πολύ περισσότερο στη δράση στο πολιτικό γραφείο του υπουργού, ενημερώθηκαν τάχιστα για τη συνάντηση και όχι μόνο παραβρέθηκαν (εδώ είναι καλό να σκεφτούμε, αν η συμμετοχή είναι ζήτημα ενημέρωσης ή επιλογή και στάση ζωής)  αλλά εντελώς άκομψα έπαιρναν το λόγο, ρωτούσαν όχι για το ένα και συλλογικό αίτημα πότε ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ  ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, αλλά για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ειδικότητας τους, με αναφορές για τη θέση τους στον πίνακα της  ειδικότητας τους, έχοντας τη λογική “ο σώζων εαυτόν σωθήτω”, για να μην αναφέρουμε το άλλο ρητό: “ας είναι στου διπλανού μου, αρκεί να μην είναι στον δικό μου  κ ΄ _ ο”.

Άθελά τους οι συνάδελφοι, από απειρία, έδιναν συνεχώς πάσες στον φέρελπι νέο, τον άνθρωπο μας, με αρκετή μαεστρία να λέει “τα έχουμε πει, εσύ κι εσύ έχεις έρθει στο γραφείο μου”, στην έντεχνη προσπάθεια να μας χαρακτηρίσει όλους συλλήβδην διαδρομάκηδες, παρτάκηδες (ουσιαστικά όχι μόνο τους κάρφωνε για συνδιαλλαγές κάτω από το τραπέζι, αλλά απαξίωνε συνειδητά και τους υπόλοιπους συναδέλφους). Είναι γνωστή η απόλυτη τέχνη της εξουσίας,  η τέχνη του “διαίρει και βασίλευε”.

To επόμενο βήμα που πρέπει να κάνουμε, είναι να απευθυνθούμε στην τοπική κοινωνία του Πειραιά -της εκλογικής του περιφέρειας, να ενημερώσουμε για το πόσο καλός DEALER είναι (αναφερόμαστε στα ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΙΕΚ που εγκαινίασε, στις δικές μας διαθεσιμότητες-απολύσεις, στην πλήρη ομηρία, αβεβαιότητα και ανασφάλεια στις οποίες έχει θέσει χιλιάδες εκπαιδευτικούς).

Την ίδια στιγμή επίσης, χιλιάδες μαθητές στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ της χώρας δεν κάνουν μαθήματα ειδικότητας (στους τομείς υγείας- πρόνοιας, εφαρμοσμένων τεχνών και αισθητικής- κομμωτικής). Πού είναι το ενδιαφέρον των υπευθύνων για τις δεκάδες χιλιάδες χαμένες ώρες μαθημάτων;

 *λέρα η [ουσιαστ.] 1. η βρομιά, η ακαθαρσία, η λίγδα.  2. (μτφ.) άνθρωπος αισχρός, χωρίς ενδοιασμούς, παλιάνθρωπος, μούτρο [μεσαιωνική ελληνική λερός / αρχαία ελληνική < ολερός]

αλλά…    TA ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ,  όπως και “ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ”

——————-

ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ

αυτοί, που οι γονείς μας έλεγαν να μην κάνουμε παρέα’

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s